Gyorskeres

Ltvnytervek kztt
Kategrialersban

Foldal

Janur havi ajnlatunk:
Legyen nagyszer oldala

1. Piac s marketingelemzs

Minl pontosabban ismerjk vllalkozst, annl tbb mdszert tudunk ajnlani, amivel elrheti clpiact, elnyerheti potencilis vevi bizalmt, s olyan stratgia-kzpont honlapot alakthatunk ki amit a keresk nem csak megtallnak, hanem megfelel keres szavak esetben elnyben rszestenek.
gy n lnyegesen hatkonyabban juthat el clpiachoz, egyszerbben s gyorsabban teheti kzkinccs mondanivaljt, kpeit, zenjt, ltvnyosabban mutathatja be vllalkozst, mint brmilyen ms mdon. Az elksztsi id pr napra, a kltsgek pr ezer forintra cskkenhetnek.

Az Online-marketing Reform program

Elszr is, tvilgtjuk cgnek marketing tevkenysgt s az alapjn javaslatot tesznk az talaktsra. Ez a ktelez els lps. Vegye ezt gy, mint a gp tvizsglst a felszlls eltt, vagy egy repls kzbeni ellenrzst.
Az tvizsgls utn lehetsge van vlasztani:
A) A kapott javaslatok alapjn n vgzi el az talaktst, vagy
B) Krheti, hogy egytt dolgozzuk ki s valstsuk meg a rszletes marketing stratgit.
A programot egyarnt hasznlhatjk honlappal rendelkez, s honlappal nem rendelkez vllalkozsok.

Ha van honlapja, annak pozicionlsval, a design, a funkcionalits, hasznlhatsg tvizsglsval kezdjk, ami a sikeres online-marketing alapja. Azrt fontos ez, mert ha ezt a lpst jl vgezzk el, az meg fogja sokszorozni az oldal ksbbi sikert. Knnyebben fog reklmozni, eredmnyesebben fog vevket szerezni, konkurenseket leelzni. De ha rossz, akkor a marketingre klttt forintjai a lehetsges eredmnyeknek csak a tredkt fogja hozni - ezrt olyan fontos, hogy ezzel a lpssel kezdjk.
Utna a vevszerz marketing stratgik rendbettelvel, vagy kialaktsval folytatjuk, hogy tbb vevt szerezhessen, jobb vevket, s hogy csak olyan marketing eszkzket alkalmazzon erre, amik nyeresgesek.
Ezzel egytt reformljuk meg azokat a marketing eszkzket, amik meglv vevinek adnak el jra meg jra.

Az Onilne-marketing Reform program zmben ingyenes tancsads. A javasolt eszkzket n velnk, vagy nlklnk megvalsthatja, de gyorsabb, s hatkonyabb, ha a javaslathoz csatolt ltvnytervekbl kiindulva kezdnk funkcionlis honlapot kialaktani.

Hogyan kezddik?

A felmrs lesz az els lps, ami gy nz ki:
Tltse ki az albbi Krdv-et!
A krdv alapjn kap egy szveges rtkelst, s egy marketingfejlesztsi javaslatot, ami INGYENES.
Ezek utn krhet rszletes rajnlatot a javaslatban kiemelt szolgltatsok valamelyikre, vagy egy rszletez konzultcit, ahol javaslataink mirtjre s hogyanjra is vlaszt kap.
A konzultci utn krhet egy szemlyre szabott ajnlatot az Online-marketing Reform program teljes megvalstsra, szemlyre szabott ron.

1. Piac s marketingelemzs

  • Piackutats
  • Clcsoport meghatrozs
  • Taktikai tletek
  • Konkurenciafigyels
  • Stratgiai tletek
  • Buktatk elemzse
A legfrissebb kutatsok eredmnyeit felhasznlva ksztjk el a kiindulsi alapul szolgl, ingyenes tanulmnyt, amihez csak ezt a Krdv-et kell kitltenie.

2. A honlap kivlasztsa

  • Tartalmas
  • Ltvnyos
  • ttekinthet
  • Napraksz
  • A clpiachoz szl
  • Kereskre optimalizlhat
Sorolhatnnk mg a szempontokat, de ezekben nem rdemes kompromisszumot ktni. Egy j ltvnyterv vlasztssal a legtbb arculati krds is megolddik.