Látványtervek
- A hónap ajánlata
- Ajándék
- Állatvilág
- Arany
- Autó
- Autótuning
- Baba
- Barna
- Befektetés
- Biztonságtechnika
- Biztosítás
- Blog
- Boksz
- Bor
- Bordó
- Bútor
- Casinó
- Cukrászda
- Design
- Discó
- Divat
- Drapp
- Egészség
- Egyház
- Egyszerû
- Ékszer
- Elektronika
- Élénk
- Építészet
- Erotika
- Esküvõ
- Étterem
- Ezüst
- Fehér
- Fekete
- Film
- Fitness
- Flash
- Fotó
- Gasztronómia
- Hitel
- Hotel
- Ingatlan
- Ipar
- Ital
- Játék
- Jóslás
- Jótékonyság
- Kék
- Keresõ
- Kert
- Könyv
- Környezetvédelem
- Lakberendezés
- Lila
- M.L.M.
- Marketing
- Média
- Mezõgazdaság
- Modellügynökség
- Motor
- Munkaközvetítõ
- Mûvészet
- Narancssárga
- Night Club
- Oktatás
- Óra
- Orvos
- Paintball
- Pasztell
- Piros
- Pizzéria
- Politika
- Régiség
- Rendezvényszervezés
- Rózsaszín
- Sárga
- Shop
- Sport
- Szállítmányozás
- Számítástechnika
- Személyes
- Szépségápolás
- Szerszám
- Szolgáltatás
- Szürke
- Takarítás
- Társkeresõ
- Tattoo
- Telefon
- Temetkezés
- Természetjárás
- Tudomány
- Türkisz
- Utazás
- Vegyipar
- Virág
- Vízvezetékszerelés
- Ügyvéd
- Üzlet
- Zene
- Zenekar
- Zöld
- Önkormányzat

Filozófiánk
Mottó:
Az Internettel legalább annyi módon kereshet Ön is pénzt, mint ahány módon az emberek pénzt költenek rá, vagy rajta keresztül.
Ön melyik oldalon áll? Mi az önén.
Vannak, akik az Internetet szükséges rosszak tekintik, mások költséges, de megtérülõ marketing-eszköznek, megint mások bevételi lehetõségnek. Az az érdekes, hogy a megkérdezettek 90%-a úgy véli, az Internet ketté osztja a világot azokra, akik költenek rá, és azokra, akik keresnek rajta.
Sok potenciális ügyfélnél tapasztaltuk az ellenállás egy irígység jellegú formáját, amely abból a felfogásból adódott, hogy akármelyik szolgáltatásunkat választja, õ költ, mi pedig pénzt keresünk.
Az alábbi három filozófiai - és gyakorlati - megközelítéssel arra szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy a célunk nem a pénztárcája kiürítése, hanem megtömése (hogy legyen mibõl és miért honorálnia bennünket).
Sok potenciális ügyfélnél tapasztaltuk az ellenállás egy irígység jellegú formáját, amely abból a felfogásból adódott, hogy akármelyik szolgáltatásunkat választja, õ költ, mi pedig pénzt keresünk.
Az alábbi három filozófiai - és gyakorlati - megközelítéssel arra szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy a célunk nem a pénztárcája kiürítése, hanem megtömése (hogy legyen mibõl és miért honorálnia bennünket).
- Ne költsön többet, mint amennyit segítségünkkel megtakarít!
- Gyorsabban keressen vele, mint ahogyan költ rá!
- Legyen ez egy jól tervezhetõ befektetés az Ön számára